piątek, 15 kwietnia 2016

Codzienna pielęgnacja wrażliwej skóry twarzy

Cetaphil...


Od zawsze borykałam się z problemem suchej, zaczerwienionej skóry twarzy. Bałam się używania, testowania nowych kosmetyków... Nawet 'delikatne' maseczki do twarzy wywoływału u mnie reakcje alergiczne... 

Na szczęście moja p. dermatolog dała mi próbkę Cetaphil - emulsji micelarnej. 
Co się okazało? Od razu po pierwszym myciu (!) zobaczyłam różnicę! Emulsja, niezwykle delikatna, dokładnie oczyściła twarz, a skóra stała się widocznie nawilżona i nie podrażniona! 

Używam tej emulsji już od ponad roku (lub dwóch). Od tamtej pory moja skóra twarzy poprawiła się! Koniec z zaczerwieniami, suchością czy wypryskami! 






Dla jakiego typu skóry?

  • alergicznej
  • suchej
  • wrażliwej
  • normalnej
Jak stosować?

Produkt idealnie sprawdza się jako płyn do codzinnego użycia , spełnia takżę funkcję mleczka do demakijażu!

Wydajność: 

Buteleczka 250ml starcza na kilka miesięcy.

Cena:

ok. 35-45zł/250ml

Gdzie kupić?

W aptekach.

My.Rate: 10/10! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz