piątek, 10 czerwca 2016

TROCHĘ O NAS


Hej, już od kilku tygodni dzielimy się z Wami naszymi pomysłami, inspiracjami. Pomyślałyśmy, że to najwyższy moment by trochę opowiedzieć o nas samych :) 



Jestem Karolina i mam 21 lat i od ponad 8 lat
interesuję się różnymi dietami (włącznie z tymi znanymi jako ‘odchudzające’ – tak, przetestowałam chyba większość na własnym organizmie…)a także sportem (w przeszłości tańczyłam, teraz pozostaje mi rower i joga) Aktualnie pracuję w najpiękniejszej części Północnej Karoliny w USA jako asystentka kucharza, który przygotowuje posiłki dla alergików (ludzi, którzy nie tolerują laktozy, jaj, soi, glutenu, czekolady, orzechów). Pomimo, że jest to mega męcząca praca, to wiele się uczę każdego dnia. Mam nadzieje, że kolejne posty poświęcę właśnie wyżej wymienionym dietom. Zwłaszcza z uwagi na to, ze ten temat ostatnimi czasy jest wszechobecny w tv, portalach społecznościowych, itd. Wiec jeżeli jesteście uczuleni na jakiekolwiek produkty, to na pewno znajdziecie tutaj mnóstwo prostych przepisów na śniadania, obiady, desery!













Jestem Weronika i mam 18 lat.
Odkąd dowiedziałam się, że jestem uczulona na niektóre produkty spożywcze (mleko, orzechy) zaczęłam przywiązywać większą uwagę na to co ląduje na moim talerzu. Zaczęłam też aktywnie spędzać czas (głównie jeździć dużo na rowerze i grać w badmintona). Przez te kilka lat czytałam dużo o zdrowym trybie życia i co chwila dowiadywałam się różnych ciekawych informacji jak być `fit`. Również z mojego liceum, będąc na kierunku biologiczno-chemicznym zaczerpnęłam trochę wiedzy na temat zdrowia. Wszystkie te wiadomości z internetu czy też z książek, chciałam wypróbować na własnej skórze :D I tak się stało! Pokochałam sport (którego tak nienawidziłam, będąc dzieckiem) oraz przekonałam się, że zdrowe posiłki nie są nudne!







A więc wspólnie dzielimy ze sobą tą ogromną pasję do zdrowego trybu życia. Kochamy razem czytać, oglądać różne programy kulinarne i kiedy tylko możemy próbujemy uprawiać joge w parze (haha) i wymyślamy coraz to nowsze układy fitnessowe. :D

To tyle, by wiedzieć na bieżąco co u nas, zapraszamy na nasze instagramy: 


4 komentarze:

  1. Jak tu przyjemnie! :) Czemu tu tak mało komentarzy? :)

    P.s Świetna piosenka w tle!!
    Pozdrawiam
    http://kreatywnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziekujemy! Ja wlasnie nadziewam papryke! Niedlugo zamieszcze przepis ❤

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ten blog! Będę odwiedzać! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń